PALIKOT!

by romskey

Widząc pewne zniechęcenie wśród jeszcze niedawnych sympatyków TR postanowiłem coś napisać. Nie liczę na to, że obecność TR w PE doprowadzi do rewolucyjnych zmian. Jeden kubeł zimnej wody przyjąłem tuż po wyborach do parlamentu krajowego, gdy okazało się, że 40 posłów nie znaczy nic. Tak mają się rzeczy w Polsce, jednak czy tego rodzaju nieskuteczność polityczna miałaby wpłynąć na moje poglądy? Wolne żarty. Nie jestem sprzedajnym ćwokiem, który zmieni przekonania pod wpływem presji, sondaży czy innych pierdołów. Jestem tym człowiekiem, który stoi w centrum rzeszy pokazujących ‚heil hitler’ i trzyma ręce założone na ręce. Nie zobowiązuje mnie żadna przysięga wymuszająca lojalność wobec TR (czyli „mimo wszystko za”), nie jestem po prostu hipokrytą lub kimś kto stale rozważa, które zło jest mniejsze. Twój Ruch mimo wielu wad, braku medialnego wyrobienia i dość chaotycznej struktury jest partią, której program odzwierciedla moje poglądy. Czy Kutz, Hartman, Nowacka, Krzysztofiak to durnie? Oby z takich durni i nieudaczników składała się polska i europejska polityka! To śmietanka łącznie z Korą, Mleczko i Czubaszek. To sympatyczni ludzie, których nazwiska znamy nie dzięki ryjom na plakatach, ale dzięki temu, że dostarczali nam przez całe swoje żywota pozytywnych emocji i energii. Za tym głosuję, za tym, by pozytywni ludzie dbali o innych pozytywnych ludzi. Jestem za tym by nasz głos zaczął się wreszcie liczyć, by zdrowy rozsądek pojawił się wreszcie tam gdzie prym wiodą zdezelowane doktryny.

Jestem pod wrażeniem hipokryzji konserwatywnych liberałów, którzy wpędzili glob w czułe objęcia kryzysu a dziś starają się odwracać kota ogonem plotąc coś o wartościach i pedalskim zagrożeniu. Wartości o których mówią, najwyraźniej mieli w dupie robiąc bankowe przekręty. Ich samoregulujący się rynek okazał się totalną wtopą, gdyż chrześcijańskie wartości w środowisku bankierów najwyraźniej mają takie poważanie jak w episkopacie Michalika. To antyliberalne (socjalistyczne) przepisy uchroniły polski sektor bankowy przed falą uderzeniową kryzysu – czy nie dajesz się dymać zwolenniku Korwina? To nie geje i lewactwo pracowało w Lehman Brothers, to nie pedały i lesby prowadzą rokowania za zamkniętymi drzwiami w sprawie nowej wersji ACTA! To nie lesby i lewacy dymali ministrantów i nie wolni ludzie katowali sieroty. Nie dajcie się ogłupiać cwaniakom w nieskazitelnych gajerach i habitach! Zacznijcie myśleć, widzieć i oceniać!

Czy transparentność działalności władz i instytucji finansowych zapewniające społeczną kontrolę jest przeciwko Tobie Obywatelu? Jeżeli uważasz, że tak, to w świecie jakich mrzonek żyjesz? Liczysz na to, że różaniec w ręku ochroni świat przed korupcją? Czy transparentność i uregulowanie ram finansowych relacji państwo-kościół miałoby zły wpływ na polskie PKB a więc i Twój interes? Pokażcie mi inną partię, która stawia postulat świeckiego państwa bez wrzucania monet w d. Watykanu! A jest o co grać. Nabożna „kato-prawicowa” podsypka ideologiczna w szkołach wydaje plon w postaci wiwatów gimnazjalistów na widok, każdego mniej lub bardziej podobnego do Hitlera. Oto skutek mentalnej rzezi, którą w dobrej wierze zapewnili dziatwie hodowcy ludzkich owiec.

Polska potrzebuje cywilizacyjnego skoku i mam dość słuchania co na temat tego postępu mówi jeden czy drugi partyjno-medialny Goebbels. Niech mówią za siebie sami zainteresowani. Niech mówią głośno o tym, że nie mają zamiaru wpierdalać lewackich czy demokratycznych wartości do Dekalogu, tak jak wartości katolickie wpierdala się do Konstytucji! Niech mówią, że moja dupa to moja twierdza i nikt nie będzie ustalał kto kogo ma rżnąć! Niech kobiety decydują o sobie a nie Terlikowski! Niech wreszcie ktoś powie coś o masowej kulturze, którą w Polsce utożsamiają wyłącznie kinowe hołdy składane polskim pobojowiskom.

Faktem jest, że najlepszą kampanią Twojego Ruchu jest wyłączanie telewizora gdy ktoś z TR występuje, ale nie zwalnia to nas z myślenia. Nie jestem zwolennikiem tępego napierdalania Tuska, wolałbym dialog, nawet gdy Tusk nie chce rozmawiać i woli odwiedzać Franciszka. Tusk dziś po prostu może. Mam wiele ‚ale’ do TR-wizerunku, nieprzemyślanych słów, medialnego pajacowania, jednak TR nie jest Twoim wrogiem Polaku! Także Twoim narodowy kibolu, który jarasz pokątnie zielsko i używasz legalnej prezerwatywy. Twój Ruch nie jest Twoim wrogiem katolu! Twój Ruch to ruch wolnych ludzi, którzy chcą jedynie wychować swoje dzieci na normalnych wolnych ludzi, ludzi, którzy chcą mieć możliwość sprzedania swoich umiejętności na wolnym rynku pracy i w działalności gospodarczej tu w Polsce a nie w Anglii, ludzi, którzy chcą posiąść w szkole praktyczne umiejętności pomocne w życiu a nie w seminarium na temat wad i zalet Powstania Warszawskiego. Polska zasługuje na oddech i pozytywną zmianę.

tr

